Vrijwilliger Evenementen

Een evenement medewerker is bij Stichting Afterbeat de meest brede functie bij de evenementen in scholen en/of concertzalen. Uiteindelijk zorg de vrijwilliger ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Dit kan zijn van het uitdelen van tickets op scholen, teruggeven van een jas (garderobedienst), bardienst, het eten klaar te zetten voor de artiesten (Hospitality dienst) of op de meest elegante wijze het kaartje te scannen bij binnenkomst (kassa dienst). Kortom, teveeltaken om vast te leggen in deze functie omschrijving. Maar dat maakt werken juist leuk bij Stichting Afterbeat!

Je hebt geen moeite met onze Christelijke identiteit en je hebt een hart voor mensen. Je werkt graag in een team en bent minimaal 18 jaar.

Wat bieden wij:

Je wordt onderdeel van een netwerk van gedreven vrijwilligers, die actief zijn binnen Stichting Afterbeat.

Solliciteer nu door een mail te sturen naar info@stichtingafterbeat.nl