Begeleider Koffie cafe

Stichting Afterbeat is op zoek naar een Christen met een roeping naar Veendam voor de functie van Manager Enterprise die een koffieleut is en echt en mensen houd. Je hebt ervaring in de zorg en werkt graag in een team.

Je bent overtuigd Christen, evangelisch, missionair, sociaal en je hebt een hart voor mensen. Je werkt graag in een team en bent minimaal 18 jaar. Je hebt een luisterend oor en wil graag flexibel zijn.

Wat bieden wij:

Wij bieden een uitdagende nieuwe functie binnen onze stichting waarin jij met ons het Enterprise Centrum project tot een succes maakt! Daarbij word je onderdeel van een netwerk van gedreven mensen, die actief zijn binnen Stichting Afterbeat:

Taken begeleider Enterprise

• Begeleiding jongeren en (jong) volwassenen in werkervaring, stage en dagbesteding
    • Samen met de jongeren, vrijwilligers en medewerkers verzorg jij een uitstekende service aan al onze gasten, je zorgt ervoor dat zij zich thuis voelen ook als ze onderweg zijn
    • Je bent een team player en geeft op motiverende en coachende wijze leiding
    • Je geeft leiding aan de bedrijfsactiviteiten binnen Afterbeat Coffee & Enterprise centrum;
    • begeleiden, stimuleren en coachen van medewerkers;
    • toezien op de wijze van uitvoering
    • bewaken van realisaties (omzet en kosten) van de diverse afdelingen
    • (laten) handhaven van Arbo- hygiëne- en veiligheidsvoorschriften (HACCP, persoonlijke beschermingsmiddelen e.d.).

Bij Afterbeat werken we gedeeltelijk op basis van persoonlijke fondswerving. Het is daarom ook belangrijk dat je een achterban (familie, vrienden, gemeente) hebt die gelooft in wat jij doet en bereid is om je hier (financieel) in te steunen. We geven je daarbij persoonlijke coaching en we bieden een cursus aan die je gaat helpen om op budget te komen!

Ons Koffie Cafe in Veendam is de plek waar vanuit we onze missie van uitleven. Bouw jij mee aan deze beweging? Solliciteer nu door een mail te sturen naar info@stichtingafterbeat.nl

Opleidingseisen:

Minimaal MBO 3 – Pedagogische opleiding en het liefst ervaring in de detailhandel of horeca
Aantal uren: In overleg
Locatie: Veendam