Laten we samenwerken!

Afterbeat is een scholen tour voor het voortgezet onderwijs. Een week met lessen van internationale DJs en rappers met een evangelisch concert aan het einde van de week.  Daarnaast bieden we sprekers, bands en kunnen we helpen met het leiden van een jeugdprogramma op uw festival, conferentie, congres of andere evangelische christelijke evenementen.

Hoe werkt het eigenlijk?

We starten graag een schoolmissie in elke stad of dorp! Afterbeat vindt de lokale kerk erg belangrijk. Wij streven ernaar om uw lokale kerk te ondersteunen in evangelisatiewerk onder tieners via uw lokale school, zonder ook daadwerkelijk in de school te evangeliseren. Dit is vaak niet mogelijk en Afterbeat respecteert de keuze van de school. We kunnen de school dienen door een fantastisch gratis programma aan te bieden wat veelal door andere seculiere organisaties wordt aangeboden tegen een stevige kostprijs.

Zonder een ondersteunende lokale partner of zonder een vervolgprogramma kunnen we geen missie uitvoeren. Afterbeat werkt niet op individuele basis aan een lokaal project maar altijd in samenwerking met minimaal 1 lokale kerk. Na elk project is de lokale kerk verantwoordelijk voor een vervolgprogramma en Afterbeat kan hierin ondersteunen. Elke jonge christen moet de kans krijgen om aan te kunnen sluiten bij de lokale kerk. Bekijk onze (Engelse) video aan de zijkant en het onderstaande proces om te zien of we een partner in uw missie kunnen zijn!