Marg. Hardenberg school positief over samenwerking ​

Stichting Afterbeat is in gesprek met de Margeretha Hardenbergschool in Veendam over een toekomstige samenwerking in het coffee cafe van Stichting Afterbeat.

Samen met de school willen we kijken of we jongeren vanuit het speciaal onderwijs een snuffelstage kunnen aanbieden in ons toekomstige koffie cafe. Binnen de school zijn jongeren die leven onder de armoedegrens en gezien hun beperking moeilijk een stageplek kunnen vinden in de maatschappij.

Door deze plekken in de toekomst te kunnen bieden hopen we jongeren ook aan onze jeugdclub te verbinden die 2 avonden per week open zal zijn in hetzelfde gebouw. Op deze manier kunnen we aan langdurige relaties bouwen met deze jongeren met als doel een positieve impact te hebben op het leven en welzijn van jongeren ook na hun stage.