ARTIESTEN

Transform (USA)

Transform is een band uit de Verenigde Staten en gebruikt EDM om het evangelie van Jezus te verspreiden. Ze zijn actief sinds eind jaren 90. Begonnen als DJ’s op kleinere feestjes in het centrum van Denver, is Transform uitgegroeid tot ervaren band in de EDM scene. In 2013 kwam Transform voor het eerst naar Nederland, waar de samenwerking met Afterbeat begon. De samenwerking is gebaseerd op het werk van een band uit Manchester genaamd The World Wide Message Tribe. De eerste show van Transform en Afterbeat was de start van het huidige werk van de stichting en sinds die tijd is de band niet meer weg te denken als ambassadeurs van de stichting.

Triple O (UK)

MOBO award winnaar Triple O is een christelijke rapper  uit Londen met talloze onafhankelijke releases. Triple O is een artiest wiens focus ligt op het verspreiden van een christelijke boodschap via zijn muziek. Hij trad op in grote stadions voor meer dan 10.000 jonge mensen op o.a. Festival of Life en andere grote podia. Eveneens heeft hij ook talloze tv-optredens gedaan. Triple O streeft ernaar om Gods hart te laten zien aan een reguliere cultuur zonder de boodschap van het kruis in gevaar te brengen. Dit maakt Triple O een geweldige ambassadeur voor onze stichting. In 2019 was Triple O te gast in de jongeren lounge op Zion en gaf hij een geweldig optreden op het hoofdpodium.

DJ Genesis (UK)

DJ Genesis heeft veel samengewerkt met andere artiesten. Als DJ was hij werkzaam voor voor veel verschillende bands, artiesten en andere DJ’s. Hij werkte samen met de bekroonde MOBO-artiest Triple O, Transform en MTV programma’s met Britse artiesten. In 2019 nam DJ Genesis deel aan een Europese tour met Transform uit de VS. Verder runt DJ Genesis een stichting in Sunderland (UK) genaamd Ignite Movement. Deze stichting werkt veel samen met Afterbeat. DJ Genesis schrijft de meeste lessen voor Afterbeat en is bij elk project aanwezig. Of je nu op zoek bent naar workshops, lessen of een spreker in een kerk, alles is mogelijk met deze absoluut legendarische zendeling in Gods koninkrijk.

Roberto Rosso (NL)

Maak kennis met de meest energieke en bevlogen christelijke dj die bestaat: Roberto Rosso. Deze dj volgt zijn hart en zijn hart volgt Jezus. Roberto Rosso draait niet ‘zomaar wat plaatjes’. Hij draait iedere plaat met een visie. Via zijn muziek, maar ook via zijn presentatie, roept hij jongeren op om – net als hij – bewust de keuze te maken voor God. Hij is er namelijk van overtuigd dat het volgen van Jezus mensen vrijmaakt. En dat gunt hij andere jongeren ook!

DJ Sonar Zone

SonarZone is een DJ uit Schotland. Na zijn optreden in november 2015 was Tim Thomson (a.k.a. Sonar Zone) zo enthousiast, dat hij het initiatief nam om Afterbeat naar Schotland te brengen. In augustus 2016 speelde hij in het voorprogramma van de Transform DJS tijdens het eerste Afterbeat evenement in Dunfermline, Schotland. Sindsdien is, naast DJ, Tim een hoofdpersoon geworden in het verhaal om Stichting Afterbeat te bouwen in heel Schotland.

Sean Be (USA)

Sean Be is een opkomende jonge artiest uit Denver, Colorado (USA). Door zijn muziek en energieke shows probeert hij een licht te zijn voor al zijn luisteraars. Bovenal is de boodschap van Sean: ‘Je bent hier met een reden’. Seans geloof in deze boodschap heeft hem ertoe aangezet om via de muziek deze boodschap te gaan verspreiden. In 2019 produceerde Sean Be een nummer met Transform genaamd “Jericho”.